מירוסלבה דיומה

תמונה

מי זאת הבחורה הזאת אתם שואלים,

תכירו זוהי מירוסלבה דיומה, היא נולדה  ברוסיה בשנת 1985 והספיקה להגיע לכמה הישגים מאוד מרשימים.

היא למדה מנהל יחסים בין לאומיים ב MGIMO שבמוסקבה. עבדה בעיתון הנחשק Harper's Bazaar  בתור מנהל פרויקטים חשובים. לאחר מכן המשיכה את עבודתה עם מספר בתי עסק חשובים כמו Axel Springer Russia and Conde Nast.

מירה היא לא רק אשת עסקים היא גם תורמת לקהילה, היא הקימה קרן צדקה שקוראים לה " Peace Planet" . היא נוסדה כדי לעודד פרויקטים חברתיים משמעותיים בתחומי התרבות והחינוך. המאמצים של הקרן מופנים באמצעות ארגון תערוכות, כנסים, הצגות תיאטרון, מופעי אופרה, פעילויות אמנותיות, כמו גם באמצעות יצירות ספרותיות ואמנויות הבמה.

בשנת 2011 הגיעה הרגע הגדול שלה, היא הקימה את אתר האינטרט. Buro 24/7 אחרי שעבדה במגזין אופנה היא הבינה שהאינטרנט יהיה מקור הידע המרכזי בעתיד, ולכן היא הקימה אתר אינטרנט שכולו אופנה, אומנות, אדריכלות, קולנוע, מוזיקה, סטייל. בנוסף לכך, היא מתכננת להרחיב את האתר ולהקים משרדים באנגליה, צרפת וסין כמו כך היא גם רוצה לפתוח בתי קפה וברים על שם Buro. כעבור שנה מאז שהקימה את האתר הגיעה עוד גל של הצלחה ב- 2012, הושקו גרסאות קרואטית אוקראיניות ובמזרח התיכון של.Buro 24/7 לאחרונה העיסוק העיקרי שלה הוא לנהל את המדיה דיגיטלית של קניון ענק במוסקבה TSUM.

עם כל ההצלחה שלה בעולם האופנה  מירוסלבה ממשיכה לתרום לקהילה בכל דרך אפשרית, היא נהייתה הדוברת של 'פעמון לשינוי "על ידי גוצ'י. 'פעמון לשינוי "- ברוסיה . זוהי קהילה של אנשים הפועלים לקידום חינוך, בריאות וצדק לכל בחורה. כל אישה, בכל מקום.

nobodyknowsmarc-com-gianluca-senese-miroslava-duma-paris-fashion-week-street-style-chanel-fashion-show_thumb2

 

כמה עובדות עליה:

– היא מתנהל לפי האמרה שפעם אמרה דונה קארן :"שאם לוקח לך להתארגן יותר מ20 דקות בבוקר אז יש לך בעיה עם המראה שלך" . היא לא מצליחה להבין נשים שפותחות את הארון בגדים הגדול שלהם ולא מוצאות מה ללבוש.

– היא כמו ילדה קטנה, כדי להירגע היא אוכלת טופי וכרמל.

– המעצבים האהובים אליה הם:

Vika, Marni, Chanel, Phoebe Philo, Raf Simons, Ostwald Helgason, Proenza Schouler ועוד רבים אחרים..

אחרי שחיפשתי בכל האינטרנט אחרי מידע עליה ועברתי על כל כך הרבה תמונות, דבר אחד בטוח, אפשר ללמוד הרבה ממירוסלבה, על איך שכל בחורה צריכה להתלבש, ובפרט בנות נמוכות. כבר בתמונות ניתן להבחין שמירה היא בחורה נמוכה, אך כפי שאתם רואים המגבלה הזאת לא מפריעה לה והיא מצליחה להתלבש בצורה יוצאת דופן ויפה. כל בגד שהיא קונה היא משנה לפי מידותיה.

יש לה סגנון ייחודי, אלגנטי, מהודר וכובש את העין.

היא מתאימה בגדים וסגנונות בצורה ייחודית, עונדת תכשיטים מרהיבים שמעוררים קנאה,

בנות יש ללמוד ממנה דבר או שנים על איך צריך להתלבש.

בי עד הפעם הבאה 🙂

תמונה

 

LEFASHIONBLOGNYFWNEWYORKFASHIONWEEKSTREETSTYLEMIROSLAVADUMAFLORALPRINTBUTTONSHIRTRIPPEDTORNCUTOFFDENIMSHORTSCHRISTIANLOUBOUTINPLATFORMSANDAL_zps786217a4

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה