Rachel zoe

135252667_366_36

יש סוג מסוים של אנשים שגורם לך לסובב את הראש ולהביט בהם, לא בקטע מוזר, כפי שאמא שלי עושה לפעמים שהיא פשוט נועצת מבטים, גם לא בקטע הרומנטי, אלא פשוט להתפעל מהסטיל של הבנאדם. לכל אחד יש את הטעם האישי שלו, הבגדים שהוא תמיד ילבש ויקנה, אבל כשאתה הולך ברחוב ופתאום עובר מולך מישהו עם סטיל שונה משלך. אתה לא יכול לשלוט בעצמך ואתה פשוט נעצר ומסתכל עליו. זה גורם לך להעז קצת ולצאת מגבולות הנוחות שלך ולנסות משהו חדש, סטיל חדש.

126a0t5  file_0_b

 

בשבילי אנשים עם הסטיל של "בוהושייק" גורם לי לסובב את הראש, לפי דעתי המלכה של הסגנון  "הבוהו שיק" היא לא אחרת מאשר Rachel Zoe . אחרי חיפוש נרחב אחר הסטייל "בוהושייק" ואחר רייצ'ל זו, אמרתי לעצמי שהקיץ הזה אני יוצאת מגבולות הנוחות שלי ומנסה את הסטייל הזה. בינתיים אם רציתם לדעת קצת יותר על רייצ'ל זו ועל הקריירה המצליחה שלה, ליקטתי עבורכם כמה עובדות שאישית אותי מאוד עניינו.

rachek

רייצ'ל נולדה בשנת 1971, כיום היא: סטייליסטית, כוכבת ריאליטי, סופרת, מעצבת בגדים ואמא.  נתחיל מההתחלהרייצ'ל למדה תואר בפסיכולוגיה וסוציולוגיה ולאחר סיומו היא עברה לניו יורק, כדי לממש את החלום שלה- להיות סטיליסטית. *תזכורת קטנה לעצמי- שלא משנה איזה תואר אתה לומד, יכול להיות שבכלל לא תעסוק בו. אבל נמשיך עם הקריירה של רייצ'ל כשהייתה בניו יורק היא עבדה בתור עוזרת סטיליסט במגזין אופנה.  במהרה מאוד קדמו אותה לעורכת אופנה ראשית. היא המשיכה את העבודה שלה כעורכת אופנה במספר מגזינים.לאחר זמן מההיא החליטה לעבור ללוס אנג'לס בעקבות אהבה עזה לסגנון הלבוש ההוליודי הישן- old Hollywood glamour . ההתאקלמות בהוליווד הייתה מהירה, כי כל הכוכבים ובתי האופנה כבר הכירו את השם רייצ'ל  זו, בעצם היא זו שחידשה וקידמה את הסטייל של השנים 1960 ו 1970.

רייצ'ל הייתה נחושה להפוך את הסטייל שלה נגיש לכל אחד, לכן היא החליטה לכתוב את הספר " "Style A to Zoe, בספר היא כתבה על הסטייל שלה ועל סגנון החיים שלה. עם פריצת הקריירה שלה עמדו בפניה המון הזדמנויות, אחת מהן הייתה לעצב תיק עם המעצבת  Judith Leiber הזדמנות ששינתה את הקריירה שלה. היא הבינה שהיא נועדה להיות מעצבת אופנה. היא החלה לעצב החל מפרטי לבוש ועד לנעלייה, תיקים ועוד.

בנוסף לכל ההצלחה שלה, עם עלייתה של התוכנית הריאלטי ב2008 הפך השם "רייצ'ל זו" למותג עולמי.  הייתם חושבים שהיא תעצור ותנוח, אך לא כך, רייצ'ל רצתה שתהיה לה גישה ישירה עם כל הקהל ברחבי העולם לכן היא הקימה שלושה אתרים: "The Zoe Report" , "AccesZOEries" ו  "Zoe Beautiful " בנוסף לכל הקריירה המצליחה שלה היא גם פתחה מספרות בשם "DreamDry" רייצ'ל מאמינה ששיער הוא חלק חשוב במראה.

מכל התחקיר הזה הבנתי שהיא אישה מדהימה עם סטיל מהממם, לסיכום הדברים !!…To die for

2e406080bc00365d_0-rachelzoe.xlarge

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה