Pretty Women

כבר הרבה זמן רציתי לראות את הסרט אישה יפה, וסוף סוף ראיתי אותו אתמול. בקצרה הסרט הוא על אישה שהיא זונה שפוגשת מיליונר ומתאהבת בו והוא בה. מלקרוא את שם הסרט ולראות את הסרט אפשר להפיק מספר דברים:
1. כל אחד שתביא לו כסף יוכל להראות יפה.
2. כסף קונה הכל.
3. כסף זה לא הכל בחיים.
4. כל אחד יכול להצליח בחיים עם קצת אמונה.

מצד אחד הסרט הזה הכעיס אותי קצת, בתחילת הסרט ויויאן (גיבורת הסרט, ג'וליה רוברטס) אומרת שהיא רוצה לברוח מהמקום שבו היא חייה ולהתחיל חיים חדשים, אך ברגע שהיא מכירה את המיליונר בעל היופי המהפנט היא שוכחת את תכניתה ונזכרת בה רק לאחר שאדאורד (גיבור הסרט, ריצ'ארד גיר) מנפנף בכסף שלו, ומראה לה את החיים היפים. בסרט האישה מאופיינת כאחת שקל לשלוט בה, ואף יותר גרוע שהגבר בעל הכסף מצליח לשלוט בה ובעתידה. אך מצד שני זה שאדאורד הראה לויואן את החיים היפים זה גרם לה לחשוב על חייה, והיא הבינה שעליה לעשות משהו עם עצמה, לרכוש השכלה, ולמצוא מקום יותר טוב לחיות בו. אחרי שהם רבו ונפרדו רואים את ויויאן מקבלת בעצמה את ההחלטה לנסוע מהמקום ולעזוב את עבודה כזונה ולבנות עתיד יותר טוב.
אז נכון הסרט נגמר בסוף כמו סיפור סינדרלה, הנסיך בא לחלץ את סינדרלה מהעוני ולחיות איתה בעושר ואושר, אך אני חושבת שהסרט בא כדי לתת דחיפה לאנשים. כל אחד מאתנו חי את חייו בפחד, מפחד לעשות צעד לא מחושב היטב, מפחד לנסות להגשים את שאיפותיו וחלומותיו. אנשים מפחדים לגלות שאולי הם באמת יצליחו, גרוע מכך, אנשים ממשיכים לחזור על הטעיות שלהם שוב ושוב מבלי להפיק לקחים, לא מקשיבים לאיש מלבד עצמם, בוחרים ללכת כסוסים שכיסו את עיניהם מבלי יכולת להביט לצדדים.
כל אחד מאתנו צריך את הדחיפה הקטנה הזו, בין אם זו מילת עידוד ובין אם זה מקרה שפותח את עינייך, לא משנה מה הדבר שגרם לנו לנסות ולהצליח, עלינו לאחוז בהזדמנות בשתי ידיים ולא לתת לה להחליק מבין אצבעותינו.

האופנה שבסרט מאפיינת את שנות ה90, מכנסיים בגזרה גבוה, שיער נפוח ושמלות עם כתפיות. השינוי שג'וליה רוברטס עשתה בסרט הוא שינוי מהקצה לקצה, היא הפכה מאחת שמתלבשת בצורה זולה וחושפנית, עם מגפים שצבועים בלורד שחור לאישה שמתלבשת בצורה מתוחכמת עם טוב טעם. במקרה הזה באמת אפשר להגיד שהבגד משנה אותך. בהתחלה אף אחד לא רצה להסתכל עליה והתייחסו אליה בזלזול אך כשהיא עשתה את המהפך התחילו להתייחס אליה בכבוד ובהערכה.
חברים שימו לב למה שאתם לובשים, כי הבגד תמיד משדר את האישיות שלכם, תמיד תתלבשו בטוב טעם ותשדרו ביטחון !

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה