Olivia Palermo

אולי אתם זוכרים את אוליביה מהסדרה "The city" שבה היא שיחקה לצד ויטני פורט. אבל הנה כמה עובדות שלא ידעתם עליה:

Image

נולדה ב- 28 בפברואר 1986 בעיר וקונטיקט וגדלה כל חייה בניו יורק. משפחתה עשירה ומיוחסת, אמה של אוליביה היא מעצב פנים ואביה הוא יזם נדל"ן בולט בניו אינגלנד. היא הלכה לבתי ספר הכי יוקרתיים.היא למדה באוניברסיטה האמריקנית של פריז במשך שנה ולמדה תקשורת בבית הספר החדש בניו יורק. אביה פשיט רגל בשנת 2007 לאחר שלא הצליח לשלם $ 2,750,000 לחברות אשראי. הוא הלווה כסף  כדי שיוכל להצטרף למועדונים פרטיים ולשלוח את ילדיו לבתי ספר יקרים. אוליביה התחילה לעבוד במגזין החברה Quest.

ישנם הרבה בלוגי השמצות עליה, אבל לא צריך להיות גאון כדי להבין למה, היא משגעת עם קריירה שרק אפשר לחלום, פשוט קנאים. אוליביה ניצלה את כל הביקורות הרעות ורק התפרסמה מהם יותר.

כדי להוכיח את מעמדה כאשת חברה משגשגת בניו יורק החליטה אוליביה להצטרף לתוכנית טלוויזיה "The city  ". הסדרה  מתעדת את חייהם של כמה חבריה מהברנז'ה הניו יורקית. נמסר כי פאלרמו הרוויחה $ 12,000 לכל פרק. כחלק מהמופע, פאלרמו עבדה במחלקת יחסי הציבור לדיאן פון פירסטנברג, ומאוחר יותר במחלקת האביזרים בElle.

לאחר שהסתיימה העונה, פאלרמו חתמה בסוכנות דוגמנות של וילהלמינה. היא הופיעה על השערי מגזינים כמו Elle מקסיקו, טטלר, ומארי קלייר בריטניה. היא גם דגמנה ל לצד החבר שלה, יוהנס Huebl,לקמפיין של מנגו והוגאן סתיו / חורף 2010.

Image

השיקה קו תכשיטים עם רוברטה Freymann. ב2011 ב- 2011 פאלרמו הוזמנה על ידי סטיוארט ויצמן לעצב נעל למטרות צדקה. הספיקה להופעה כשופטת אורחת בפרויקט מסלול עונה 9. בחודש אוקטובר 2011 פאלרמו השיקה אתר האינטרנט האישי שלה, שמורכב מבלוג על מסעותיה וכתבות אופנה, היא כותבת יחד עם שני סופרים במשרה מלאה. http://www.oliviapalermo.com/ 

סתם ככה שתדעו הסדרה "Gossip girl" נכתבה בהשראת של אוליביה, בסדרה בלייר וולדורף כביכול משחקת את אוליביה.

קצת דומות, לא?

ImageImage

 

 

ImageImageImageImageImage :

 הסטייל שלה מאוד נשי ומדוקדק, תסתכלו ותתרשמו בנות ואולי גם נלמד ממנה 🙂

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה