מפרחה לאייקון אופנה- המהפך.

מי מאתנו לא חווה את תקופת ההתבגרות עם שינויי המצבים, פעם אתה פנקיסט פעם אתה ילד טוב ופעם אתה אימו ופעם את פרחה קטנה. כל אחד חווה את ספקטרום האופנה הרחב הזה. אני חושבת שמגיע גיל בו אתה מבין מי אתה באמת ומתאים את הלבוש לאישיות שלך, כמובן שעדיין ממשיכים להתנסות באופנה, אך בגדול אתה כבר מתחיל לעצב לך את האישיות שתהיה איתך לאורך החיים.

ניקול ריצ'י, היא האשה שעברה מהפך של 180 מעלות. שמה המלא הוא Nicole Camille Escovedo היא נולדה בקליפורניה בשנת 1981.

בוא נתחיל מהאמצע ונתקדם להווה, ניקול ריצ'י שהייתה חברתה של פריס הילטון, קים קרדשיאן ועוד  מפורסמות אחרות, היו הפרחולות הגדולות של הוליווד. הן היו בכל מקום, בכל מסיבה, אי אפשר היה להפריד בין פריס וניקול. כאשר הן למדו באוניברסיטה עמדה בפניהן ההזדמנות להופעה בתוכנית ריאלטי "The simple life" שהובילה אותן לקריירות גדולות.

Nicole-Richie-Paris-Hilton-were-two-colorful-kind         Nicole-Richie-rocked-color-coordinated-look-PlayStation-2

ועכשיו נחזור לעבר, לילדות. כשהיא הייתה ילדה קטנה הזמר ליונאל ריצ'י אימץ אותה מאביה שהיה איתו בלהקה, עקב בעיות כספיות במשפחה. ליונאל ואשתו הפכו את האימוץ לרשמי רק כעבור 6 שנים.  כאשר ניקול הייתה מתבגרת הוריה המאמצים נפרדו והיא לא התמודדה עם הידיעה הזאת טוב, לכן היא פנתה לנחמת האלכוהול והסמים. כאשר היא התחילה ללמוד באוניברסיטה אך מהר מאוד הבינה (כעבור שנתיים) שהיא מיצתה את הלימודים. בנוסף לכל הדרמה המשפחתית שלה, היא נתפסה על אחזקת הרואין ונידונה למאסר על תנאי, אחד התנאים היה שהיא תלך למכון גמילה.

לאחר שהשתתפה בתוכנית עם פריס הילטון, החיים שלה המריאו, היא החלה לקבל יותר זמן מסך יותר תוכניות. נראה היה שהחיים שלה שבים למסלולם . אחרי כמה עונות של התוכנית "The "simple life היו שמועות על עונה נוספת  אך השתיים הסתכסכו והתוכנית לא המשיכה יותר. העיתונות חגגה על שמועות הריבים בין פריס, על קלטות הסקס ועל הרזון של ניקול. בזכות כוחם של הפאפרצי ניקול הגיעה למעמד של סלב מן המניין.

Nicole-Richie-launched-her-House-Harlow-collection-Sydney

מלבד התוכניות הטלוויזיה ניקול מפתחת קריירת שירה, מעבר לזה, יש לה להקה שקוראים לה "Darling" . חיי האהבה של ניקול גם לא היו סיפור מוצלח כל כך, היו לה עליות ומורדות אך בסוף היא מצאה אהבה עם הזמר ג'ואל מאדן (זמן קצר אחרי שנפרד מהילארי דאף). השניים התחתנו ונולדה להם בת בשם הארלו ובן בשם ספארו. מאז החתונה ניקול הפכה להיות יותר רצינית היא השאירה את העבר בעבר, והחלה חיים חדשים עם משפחתה החדשה.

Paper_Magazine_Nicole_Richie-4            nicolerichie45

ניקול מספרת שהרעיון של להיות מבוגר תמיד הפחיד אותה. "הרעיון שלי של להיות מבוגר הוא שמבוגרים חיים מאחורי גדר לבנה עם תספורת בוב ולובשים רק צבעי באז' ".  אך ניקול  אומרת שהיא מצאה את חופש הבחירה במותג שלה, היא עושה הכל בעצמה ורק בדרך שלה. "אני באמת רק רוצה להעצים אנשים ולתת להם להרגיש שהם חזקים מספיק כדי לקבל החלטות משלהם." מבחינת קריירה לאחר שחייה נרגעו ושבו על המסלול היא הקימה ליין תכשיטים בשם "House of Harlow 1960" על שם בתה. עם הזמן הליין התרחב לקולקציות בגדים, משקפיים ותיקים. ומאז הפכה ניקול לאייקון אופנה.

Paper_Magazine_Nicole_Richie-118_R_mm          

 

Paper_Magazine_Nicole_Richie-266

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה